wtorek, 11 czerwca 2013

Ciasto 3 Bit



Pyszne, efektowne i bardzo słodkie ciasto nie wymagające od nas zbyt wielkich umiejętności, ani też dużego nakładu pracy, ponieważ częściowo składa się z gotowych produktów (czasem trzeba sobie ułatwić i usprawnić pracę ;-)). Naszym zadaniem jest tylko upieczenie biszkoptu, ubicie śmietany i poskładanie wszystkich elementów ciasta w jedną przepyszną całość:-)



Składniki:

Biszkopt:

Upiec biszkopt na blaszce o wymiarach 28x36 ze swojego ulubionego przepisu, ja wykorzystałam ten.

Krem: 
  • 1/2 l śmietanki 30 %
  • 2 opakowania śmietan-fixu
  • 8 kostek czekolady deserowej
Śmietanę ubić z dodatkiem śmietan-fixów na sztywno, czekoladę zetrzeć na tarce o małych oczkach, dodać do śmietany i dokładnie wymieszać.

Dodatkowo:
  • 2 puszki masy krówkowej
  • 75 szt. dużych  herbatników
Na upieczonym i wystudzonym biszkopcie rozsmarować jedną puszkę masy krówkowej (ja ją wcześniej lekko podgrzałam, żeby móc ją łatwiej rozsmarować), przykryć ją ułożonymi jeden obok drugiego herbatnikami. Następnie wyłożyć na nie drugą puszkę masy i ponownie herbatniki. Przykryć je przygotowanym kremem śmietanowym i ułożyć na nim ostatnią część herbatników. Tak przygotowane ciasto udekorować. (Ja roztopiłam kilka kostek czekolady deserowej i polałam nią ciasto).
    Smacznego!

2 komentarze: