czwartek, 6 czerwca 2013

Liebster Blog Award


Ku mojej wielkiej uciesze zostałam nominowana przez paniąmagoga z bloga Smaki ogrodu do wyróżnienia "Liebster Blog Award". Dziękuję bardzo!
Wyróżnienie to jest otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"  ( tym bardziej mnie ono cieszy :-)). Osoba wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje kolejnych 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań.
Najlepiej nominować osoby które dopiero rozpoczynają blogowanie i potrzebują małej promocji:-)

Nie możemy natomiast nominować osoby która wyróżniła nas.

Oto pytania od panimagoga i moje odpowiedzi:
1. Dla ilu osób gotujesz na codzień?
Ze mną dla 5 osób.

2. Skąd czerpiesz inspiracje kulinarne?
Z książek, gazet, programów o tematyce kulinarnej, internetu, a także zbieram ciekawe przepisy od rodziny, znajomych. Wszystko może być inspiracją.

3. Ulubione warzywo?
Kalafior.

4. Twoje popisowe danie?
Lasagne, a z ciast sernik.

5. Ostatnio kupiona książka kulinarna?
" kuchnia polska 1000 najlepszych przepisów"

6. Śpiewasz przy gotowaniu?
Raczej nie :-)

7. Twoja największa wpadka kulinarna?
Biszkopt płaski jak naleśnik...

8. Książka czy film?
Zdecydowanie książka!

9. Ile godzin dziennie poświęcasz na gotowanie i pieczenie?
Niestety nie tak dużo jak bym chciała:-(

10. Kot czy pies?
Kot!:)

(mój Maniek)

11. Ulubiona przekąska?
Grzanki z masełkiem czosnkowym.


A oto moje nominacje:

1. szalonapatelnia.blogspot.com
2. emiolecooking.blogspot.com
3. mybettermeals.blogspot.com
4. smakowitypocalunek.blogspot.com
5. gospodynimiejska.blogspot.com
6. katarzynagotuje.blogspot.com
7. garnkomania.blogspot.com
8. makebakingeasier.blogspot.com
9. thisflavour.blogspot.com
10. studenci-gotuja.blogspot.com
11. teczkakucharska.blogspot.com.

Oraz pytania do Nominowanych:

1. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić blog kulinarny?
2. Smak zapamiętany z dzieciństwa?
3. Kawa czy herbata?
4. Twój ulubiony deser?
5. Najtrudniejsza i najbardziej czasochłonna potrawa jaką przygotowałaś?
6. Jakiej potrawy zawsze chciałaś spróbować ale jeszcze nie miałaś ku temu okazji?
7. Twoje popisowe danie?
8. Jeśli czekolada to mleczna czy deserowa?
9. Do kawy obowiązkowo ciasteczko czy niekoniecznie? :-)
10. Zawsze widzisz szklankę do połowy pustą czy pełną?
11. Blog kulinarny do którego zaglądasz najczęściej?


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło. Wkrótce podeślę linka do odpowiedzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za wyróżnienie :) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania i nominować kolejne blogi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wyróżnienie, właśnie odpowiadam na pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi zawarłam w zbiorczym wpisie: http://szalonapatelnia.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-wyroznienie-od-orci.html

    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://thisflavour.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania;) Śliczny kotek. Mój ma na imię Frodo;)Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń