środa, 28 sierpnia 2013

Ciasto drożdżowe ze śliwkami



Sezon śliwkowy w pełni, a u mnie na blogu nie znalazł się jeszcze przepis na ciasto drożdżowe z dodatkiem tych właśnie owoców. Szybko więc nadrabiam zaległości. 

























Ciasto według mojego ulubionego przepisu, który znajdziecie
tutaj, z tą tylko różnicą, że zamiast rabarbaru są śliwki (1 kg), a do kruszonki dodałam opakowanie cukru waniliowego, żeby ciasto jeszcze piękniaj pachniało:-)





















Smacznego!

Przepis bierze udział w akcji:

5 komentarzy:

  1. u mnie dzisiaj też drożdżówka :)
    pozdrawiam
    http://jodlowezacisze.blogspot.com/2013/08/swojski-placek-drozdzowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba takie sztampowe ciasto w wielu domach :] bo któż nie lubi drożdżowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drożdżówka i owoce to najlepsze połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i oczywiście jestem na wielkie TAK ! :)

    OdpowiedzUsuń