wtorek, 24 września 2013

Rogaliki drożdżowe nadziewane jabłkami z cynamonem



Dziś dla wszystkich Łakomczuchów, na dobry początek jesieni, pyszne, drożdżowe rogaliki z jabłkami i cynamonem:-)
Ciasto na rogaliki przygotowałam według tego, (mojego ulubionego) przepisu.



Nadzienie:
  • 5 jabłek
  • 2 łyżki brązowego cukru
  • 1 łyżka cynamonu
Jabłka umyć, obrać ze skórki i pokroić na kawałki. Wrzucić je do miski, posypać cukrem, cynamonem i dokładnie wymieszać.
Tak przygotowanymi jabłkami nadziewać rogaliki.
Po upieczeniu i wystudzeniu rogale można obficie obsypać cukrem pudrem, lub udekorować polewą czekoladową według tego przepisu.
Smacznego!





Przepis bierze udział w akcji:




9 komentarzy:

  1. mmm pyszności! idealne do popołudniowej herbaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, to moje ulubione jesienne smaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj też piekłam rogaliki drożzowe ale maślane ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, ja dziś robiłam bułeczki krucho-drożdżowe z jabłkami, rogaliki jak malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rogaliki pod każdą postacią : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota:) Jak ja dawno nie jadłam rogalików...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham rogaliki i kocham cynamon;-)

    OdpowiedzUsuń