poniedziałek, 28 lipca 2014

Pasta do kanapek z wędzonego pstrąga


Dziś coś dla wielbicieli kanapkowych "smarowideł", które ja osobiście uwielbiam.
Zamiast pstrąga możecie też użyć makreli lub innej wędzonej ryby którą lubicie. Wszystko zależy od Waszych upodobań i tego co macie akurat w lodówce;-)

Składniki:
  • 1 duży, wędzony pstrąg
  • 1 mała cebula
  • 2 ugotowane na twardo jajka
  • 2 kiszone ogórki
  • 3 łyżki majonezu
  • 1 łyżka musztardy
  • 2 łyżki posiekanej, zielonej pietruszki
  • sól i pieprz

Pstrąga obrać ze skóry, pozbawić ości i rozdrobnić widelcem.
Cebulę, jajka i ogórki drobno posiekać. Wszystkie składniki wrzucić do jednej miseczki, posypać pietruszką, dodać musztardę i majonez. Całość przyprawić do smaku solą i pieprzem-dokładnie wymieszać.
Smacznego!


Nowość na blogu:
Wystarczy wydrukować zdjęcie:-)
Nie ukrywam że zawsze bardziej wolałam przepisy w formie papierowej, niż elektronicznej :-)





1 komentarz:

  1. Aj jak ja lubię takie pasty:)

    Dzisiaj nie mogłam uwierzyc własnym oczętom, kiedy znalazłam paste z łososia lisnera w irlandzkim sklepie. Ależ tęskniłam za tym smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń