piątek, 3 października 2014

Sałatka z pierożkami tortellini


Dziś mam dla Was przepis na bardzo prostą, szybką do przygotowania i sycącą sałatkę z pierożkami tortellini...

Składniki:

  • 250 g pierożków tortellini (ja użyłam takich z szynką)
  • 3 pomidory
  • 1 zielony ogórek
  • 125 g sera mozzarella w małych kuleczkach
  • 1 pęczek koperku 
  • 1 ząbek czosnku
  • 3 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól i pieprz do smaku

Pierożki ugotować w lekko osolonej wodzie, odcedzić i przestudzić.
Pomidory i  zielony ogórek obrać ze skórki i pokroić w średniej wielkości kostkę. Ser odcedzić z zalewy. Wszystkie składniki wrzucić do jednej miski.
Przygotować sos: majonez wymieszać z jogurtem, dodać przeciśnięty przez praskę czosnek i posiekany koperek, przyprawić do smaku solą i pieprzem-wymieszać.
Gotowy sos przelać do pozostałych składników sałatki i całość dokładnie wymieszać.
Smacznego!






8 komentarzy:

  1. prosta, a jaka efektowna! uwielbiam takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, kolorowa :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubimy sałatki z tortellini :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sałatki, są świetne. A twoja pysznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś jadłam taką sałatkę w gościach, faktycznie była smaczna. Jedyny problem to chyba dostać dobre jakościowo tortellini, ale zdecydowanie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie masz rację, trudno jest kupić dobre jakościowo pierożki tortellini.

      Usuń
  6. Świetna sałatka często ją robię ;-) tylko czemu jeszcze jej nie umieściłam na blogu hmmm

    OdpowiedzUsuń