wtorek, 23 sierpnia 2016

Tosty z tuńczykiem, serem i ziołami


Ostatnio na blogu pojawił się przepis na chleb tostowy, teraz więc przyszła pora żeby pokazać Wam jakie tosty my najbardziej lubimy i robimy najczęściej...;-)




Składniki:
(na tosty dla 2 osób)
  • 8 kromek chleba tostowego
  • 1 puszka tuńczyka w kawałku w sosie własnym
  • masło
  • 4 plastry sera tostowego
  • 1 łyżka ketchupu
  • zioła prowansalskie
  • pieprz i sól

Tuńczyka odsączyć z sosu, przełożyć do miseczki i rozdrobnić widelcem. Dodać ketchup, zioła prowansalskie, sól i pieprz-dokładnie wymieszać.
Kromki chleba cienko posmarować masłem. Na 4 z nich równomiernie rozłożyć tuńczyka, na nim położyć ser i przykryć kromką chleba z samym masłem.
Kanapki włożyć do rozgrzanego tostera i upiec na rumiano.
Smacznego!



6 komentarzy:

  1. Mmmm, po prostu przepyszna propozycja!!!
    uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie jadłam w Hiszpanii mniam są pyszniutkie!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda ! Dawno już nie jadłam takich opiekanych kanapek - narobiłaś mi na nie strasznej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajuśku, muszę się baaardzo powstrzymywać, żeby nie polecieć do kuchni natychmiast:)

    OdpowiedzUsuń